جاده روستای لِبد آماده بهره‌برداری است

اجرای روکش آسفالت جاده روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ که امسال آغاز شد اکنون آماده بهره‌برداری است.

رییس دولت سیزدهم در خردادماه سال ۱۴۰۱ در نخستین برنامه کاری سفر خود به چهارمحال و بختیاری راهی منطقه لبد بازفت شد و دستوراتی را برای رفع محرومیت از این منطقه صادر کرد.

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای روکش آسفالت جاده روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ که امسال آغاز شد اکنون آماده بهره‌برداری است.


بیشتر بخوانید


علیرضا مالکی افزود: بهسازی، تکمیل و آسفالت جاده روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ یکی از خواسته‌های مردم این منطقه بود که پارسال عملیات زیرسازی و اجرای تکمیل ابنیه فنی محور در جریان سفر رییس‌جمهور به استان محقق شد.

وی ادامه داد: زیرسازی و تکمیل این جاده به‌طول چهار کیلومتر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بخشی از این اعتبار تامین شده است و بقیه تامین خواهد شد.

مالکی تصریح کرد: با تکمیل این جاده علاوه بر خدمت‌رسانی بهینه به مردم منطقه صرفه‌جویی در مصرف سوخت و استهلاک خودروها، رونق گردشگری و بهبود وضعیت اقتصادی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۰۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
توسط مسولان و نمایندگان استان و رایزنی‌ها با مقامات کشوری ،شرایط تبدیل بازفت به شهرستان می‌باید تسهیل شود و بازفت با اینهمه روستاهای فراوان و پراکنده و صعب العبور به شهرستانی مستقل تبدیل گردد
آخرین اخبار