استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان در تلاشند با عوض کردن جای دوست و دشمن به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، گفت : نباید با برجسته‌کردن اختلافات بین شیعه و سنی بهانه دست دشمنان بدهیم.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز (۸مهر) در سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اتحاد مثال زدنی بین شیعه و سنی در ایران اسلامی، گفت : این اتحاد برای دوستان مایه افتخار و امیدواری و باعث خفت و خواری برای دشمنان است.

وی ادامه داد: وحدت در نگاه اسلامی یک امر کوتاه مدت و گذرا نبوده، بلکه دستور صریح اسلام است، لذا همه ما وظیفه داریم در حد خود برای اتحاد بیشتر مسلمانان تلاش کنیم.

 استاندار کرمانشاه سپس با بیان اینکه دشمنان مدام در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، گفت: دشمنان در تلاشند با عوض کردن جای دوست و دشمن به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند که باید در مقابل توطئه‌های آن‌ها هوشیار باشیم.

وی اتحاد را رمز موفقیت در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: نباید با برجسته کردن اختلافات بین شیعه و سنی بهانه دست دشمنان بدهیم.

وی با اشاره به جایگاه مثال زدنی استان کرمانشاه در زمینه اتحاد بین شیعه و سنی در کشور، گفت: مردم این استان بدون توجه به اختلافات قومی و مذهبی، برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تلاش‌های صورت گرفته برای جذب سرمایه‌گذاران به استان داشت و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از امروز پذیره‌نویسی شرکت سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) در بازار سرمایه با دو هزار میلیارد تومان سرمایه که تا سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قابلیت گسترش دارد، شروع شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.