رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اصفهان کوریدور فناوری و نوآوری در ایران است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی اصفهان در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با اشاره به اینکه فناوری نسل پنجم به دنبال کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است گفت: اصفهان کوریدور فناوری و نوآوری در ایران است و اتاق بازرگانی اصفهان، سرمایه‌گذاری در نوآوری را مورد هدف قرار داده است.
علی صفر نورالله  افزود:امروزه تکنولوژی نسل پنجم درحال پیاده‌سازی در دنیا بوده و در آن مسائلی مطرح می‌شود که به دنبال کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است. این امر قابل انجام نیست مگر اینکه فناوری و نوآوری جدی گرفته شود.

او افزود: برنامه اتاق بازرگانی این است که علاوه‌بر کمیسیون دانش‌بنیان ک برای اولین بار در این مجموعه تاسیس شده است، در بقیه کمیسیون‌ها ازجمله کمیسیون سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در نوآوری را مورد هدف قرار دهند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: نمود تکنولوژی نسل پنجم هوش مصنوعی است و بدون آن نمی‌توان به اهدافی که توسط این تکنولوژی تعریف شده‌است، رسید. اتاق بازرگانی در سرمایه‌گذاری، تشویق سرمایه‌گذاران و چگونگی سوق دادن سرمایه‌گذاری به سمت فناوری تکنولوژی نسل پنجم اقدامات خوبی را در برنامه دارد.

وی اضافه کرد: اصفهان کوریدور فناوری و نوآوری در ایران است و امیدواریم به آرامی از صنایع آلاینده به سمت این برویم که بهره‌وری به جای رانت و دانش و تخصص به جای پول باشد و در همانجاست که انسان جایگاه مشخص دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.