مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در نیمه نخست سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در استان خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در ایلام اظهار داشت: این میزان جابجایی حمل کالا توسط ۶۵ هزار سرویس (بارنامه) جابجا شده است.
 
وی با بیان اینکه این میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالا‌هایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد، این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.
 
وی مطرح کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.
 
چشمه خاور اظهار کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات را رصد می‌کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام مطرح کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.