ساماندهی اتباع افغانستانی در فارس با هدف استفاده از فرصت‌ها و کاهش تهدیدها انجام می‌شود.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اعلام کرد: طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در زمینه ساماندهی اتباع خارجی با هدف استفاده از فرصت‌ها و کاهش تهدیدها انجام می‌شود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در اطلاعیه اعلام کرد که هدف از درج مطالب و انتشار کلیپ‌های مغرضانه در شبکه‌های مجازی در باره اجرای این طرح‌ها، ایجاد شکاف بین دو ملت دوست و برادر ایران و افغانستان است.

در این اطلاعیه، ضمن بزرگداشت ایام هفته وحدت و تبریک ولادت رسول بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) آمده است: به اطلاع مهاجران افغانستانی ساکن در استان فارس می‌رساند که هدف اصلی طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز و ساماندهی امور اقامت، اشتغال، تحصیل و سایر مسائل اتباع مجاز است.

این اطلاعیه می‌افزاید: لذا انتشار برخی از مطالب و کلیپ‌های جعلی و مغرضانه در فضای مجازی با هدف ایجاد شکاف میان دو ملت ایران و افغانستان بوده و قطعاً مورد تأیید نیست.

پیش از این استاندار فارس ایران اعلام کرد که در محدوده بافت ۵۷ هکتاری اطراف زیارتگاه شاهچراغ واقع در شهر شیراز سکونت اتباع خارجی کاملا ممنوع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.