همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان «فتح قله‌ها» به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد.

مهدی عالی زاده، معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام و مسئول برگزاری نمایشگاه فتح قله‌ها در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، فرهنگی، سازندگی، آموزشی در نمایشگاه فتح قله‌ها همکاری داشتند، اظهار داشت: در این نمایشگاه نقش دستگاه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های جدید آن‌ها ارائه شد. همچنین جایگاه و سیر پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی تا امروز توسط راویان و متخصصان برای بازدیدکنندگان تشریح و روایت شد.

سرگرد پاسدار مهدی عالی‌زاده تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس و آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان و آحاد مردم در قالب راهیان پیشرفت با دستاورد‌های جدید در حوزه‌های نظامی و همچنین شخصیت والای شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس آشنا شدند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در ۳۰ غرفه راه‌اندازی شده بود گفت: این نمایشگاه تا ششم مهرماه ادامه داشت که طی آن با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هر روز صبح و عصر دانش آموزان مدارس مختلف از نمایشگاه بازدید می‌کردند و راویان به تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه نظامی می‌پرداختند.

وی اضافه کرد: در حاشیه نمایشگاه نیز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر شب برنامه زنده تلویزیونی «کرانه پایداری» با همکاری دستگاه‌های نظامی و آموزش و پرورش توسط صدا و سیمای مرکز استان و مرکز آفرینش‌های هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با حضور دانش آموزان و خانواده‌ها در قالبی جذاب و متنوع به بیان دستاورد‌ها و معرفی الگو‌های موفق می‌پرداخت.

عالی‌زاده با بیان اینکه شناخت نوجوانان و جوانان از دستاورد‌های دفاع مقدس می‌تواند چراغ راهی برای ادامه مسیر شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس باشد افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب در جهت تبیین دستاورد‌ها و بیان رشادت‌های رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.