جانشین فرمانده سپاه قدس در یزد گفت: مسئولان باید با بکارگیری جهاد تبیین جلوی شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن را بگیرند.

فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس یزد در جشنواره شهید رجایی یزد گفت: دشمنان در طول این سال‌ها با شبیخون و ناتوی فرهنگی، محاصره اقتصادی، تحریم و انواع و اقسام توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کردند که به فضل خداوند و با رهبری‌های ولایت فقیه، هوشیاری و همراهی مردم همچنان ناکام می‌مانند.

او افزود: همه کارکنان دولت و دستگاه‌های اداری باید جهاد تبیین و بیان اقدامات انجام شده را در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس یزد گفت: جهاد تبیین بسیار مهم است و راه مقابله با سنگین‌ترین جنگ نرم تاریخ کشور است.

فلاح زاده به تحریم‌های دشمن بر علیه شخصیت‌ها، علما و بانک‌ها و خرید و فروش سلاح اشاره کرد و افزود: دشمن با اعمال تحریم و بعد از راه اندازی جنگ شناختی، جنگ ترکیبی را راه انداخت و با عملیات روانی موج سواری کرد، اما شکست خوردند.

او گفت: باید در عرصه دیپلماسی کار در میدان باشد و کار دیپلماسی همراه با مذاکرات و اگر این دو با هم نباشد کارساز نیست.

جانشین فرمانده سپاه قدس یزد با تحلیل سیاست‌های خائنانه دشمنان در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: آمریکا در گذشته در عرصه‌های نظامی اراده می‌کرد به کشور‌های مختلف حمله می‌کرد، ولی در حال حاضر دیگر قدرت همگرایی ندارد و از درون دچار اختلاف است و در عرصه سیاسی و اقتصادی دچار فرسایش و فروپاشی شده است.

او بیان کرد: دشمن رو به اضمحلال است و در حال حاضر دولت شکننده در آمریکا بر سرکار است و توانایی جمع کردن اختلافات داخلی خود را ندارد و قرآن، اسلام و ما پیروران اهل بیت و قرآن پیروز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار