مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در دالکی آغاز می‌شود

ابوالحسین عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه یاد شده اظهار کرد: دالکی تا پیش از این فاقد مخزن ذخیره آب بود که چنین وضعیت تامین آب پایدار شهروندان این شهر را در روز‌های متعددی به مخاطره می‌انداخت.

وی بیان کرد: علاوه بر دالکی، اکنون احداث ۱۷ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۳۶هزار مترمکعب در استان بوشهر در دست احداث است.

عالی ادامه داد: از جمله این مخزن‌ها می‌توان به مخزن‌های پنج هزار مترمکعبی تنگ ارم، برازجان و چاه مبارک، سه هزار مترمکعبی در سالم آباد، بندر رستمی و مخزن‌های ۵۰۰ مترمکعبی پرگانک، سیراف، گلستان و چاوشی اشاره کرد.

وی بیان کرد: در بندر امام حسن، کلمه، ریز، انارستان، دمیگز (دیر) مخزن ۲ هزار مترمکعبی و همچنین هلیله و بندرگاه، بنه گز، کلمه، بهره باغ و خیر آباد مخزن یک هزار مترمکعبی در دست احداث است که با اتمام این پروژه‌ها پایداری آب شرب این شهر‌ها و روستا‌ها به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.

عالی افزود: براساس برنامه زمان بندی تعدادی از مخزن‌های ذخیره آب استان بوشهر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: احداث این مخزن‌ها کمک می‌کند تا در صورت قطع آب یا افت فشار ناشی از بروز حادثه در شبکه، تامین آب مشترکان به صورت پایدار محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.