واکنش وزیر گردشگری سوریه به گرفتن عکس با همتای صهیونیست

رسانه‌های عبری تصویری از واکنش محمد رامی مارتینی وزیر گردشگری سوریه هنگام مواجه شدن با حیم کاتز وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

رسانه‌های عبری گزارش‌هایی را در ارتباط با واکنش محمد رامی مارتینی، وزیر گردشگری سوریه به مواجه شدن با حیم کاتز، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

رادیو عمومی رژیم صهیونیستی تصویری را از مراسم کنفرانس سازمان جهانی گردشگری در عربستان منتشر کرده است که حیم کاتز مستقیماً پشت وزیر گردشگری سوریه ایستاده است.

اما بنا به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، مارتینی با گرفتن عکس در کنار وزیر گردشگری اسرائیل مخالفت کرده و با حرکت به سمتی دیگر، از او دور شده است.

کانال عبری کان گزارش داد که وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی که سه شنبه قبل در قالب یک سفر رسمی به عربستان سعودی رفته بود، عکس مشترکی را با وزرای گردشگری سراسر جهان از جمله وزیر گردشگری سوریه و افغانستان گرفت.

واکنش وزیر گردشگری سوریه به گرفتن عکس یادگاری با همتای اسرائیلی خود در عربستان

این کانال عبری توضیح داد: سازمان دهندگان این عکس وزیر اسرائیلی را در کنار وزیر گردشگری سوریه، قرار دادند و در سمت چپ کاتز یک مقام افغانستانی عضو حکومت طالبان قرار دارد، اما وزیر سوری هنگامی که متوجه گرفتن عکس در کنار مقام اسرائیلی شد، به سمت دیگر رفت، اما مسئول افغانی همچنان در کنار کاتز باقی ماند.

این عکس همزمان با بازگشت وزیر گردشگری تل آویو از عربستان سعودی در روز جمعه منتشر شده است. کاتز اولین وزیر رژیم صهیونیستی است که در رأس هیئت رسمی به عربستان سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۴ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
مگه برای سوریه چیزی مونده؟ فقط برای زیارت عشق باید رفت
آخرین اخبار