امام جمعه بافق:

وحدت و همدلی عامل پیشرفت و توسعه نظام و انقلاب است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) فرصت خوبی برای همدلی‌ها و کارگشایی برای مردم است.

حجت الاسلام سید عباس حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت هفته وحدت گفت: مرور تاریخ نشان می‌دهد در سایه اختلاف و تفرقه هیچگاه پیشرفتی صورت نگرفته است و با اتحاد و همدلی، جامعه به سمت کمال می‌رود.

او افزود: همه دغدغه‌ها و مشکلاتی که گروه‌ها و اقشار مختلف مردم بیان می‌کنند، با یک صدایی و همدلی مسئولان حل شدنی است و مشکلی نیست که قابل حل نباشد. 

حسینی تصریح کرد: مردم ثابت کرده اند همواره پای نظام و انقلاب در شرایط مختلف ایستاده اند و مسئولان باید با در سایه اتحاد و وحدت به مردم خدمت رسانی کنند و برای این مهم همصدا باشند.

امام جمعه بافق با گرامیداشت روز همبستگی با فلسطین گفت: انقلاب ما پشتیبان مردم فلسطین است و آمریکا بداند تا زمانی که مظلومی در بین ملت باشد، ایران دست از قیام و جهاد برنمی دارد.

او گفت: مستکبرین از آغاز انقلاب تا به امروز چالش‌های متعددی داشته اند و همچنان مشکل اصلی غرب رسیدن به سلاح ایران بود، اما امروز دغدغه آن‌ها ساخته شدن سلاح پیشرفته از سوی ایران است.

امام جمعه بافق بیان کرد: همه قشر‌های مردم و مسئولین، اهل قلم و رسانه برای آرامش و فضای شهر قدم و قلم بردارند و شهری در طراز انقلاب و مهدویت بسازند.

گفتنی است گرامیداشت روز آتش نشانی و هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات ارزنده آنان و هفته دفاع مقدس و... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار