رئیس جمهور با بیان اینکه از بی‌عدالتی در پرداخت‌ها رنج می‌برم، گفت: در پرداخت‌ها به دنبال آن هستیم که به صورت عادلانه انجام شود، البته هنوز به این هدف نرسیده‌ایم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در آئین راه اندازی فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه اظهار داشت: تولید برای کشور ضرورت‌های جدی است، ما موفقیت‌هایی داشتیم که باید شاکر خداوند باشیم.

وی افزود: رشد کمی و کیفی در فولاد می‌تواند رشد تولید را به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور اضافه کرد: جداسازی برق، آب و گاز صنایع از بخش خانگی بسیار مهم بوده و ما در این زمینه ورود کرده‌ایم و صنعت فولاد موفق بوده است.

امروز تولید برای کشور یکی از ضرورت‌های جدی است

وی افزود: امروز تولید برای کشور یکی از ضرورت‌های جدی است و ما در حوزه‌های مختلفی موفقیت داشتیم که برای آن باید سپاسگزار خداوند باشیم، امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای اقتصاد مقاومتی، استقلال در تولید و رشد و رونق تولید است، به ویژه نسبت به صنایع مادر و صنایعی که زیرساخت رشد تولید هستند، صنعت فولاد مادر صنایع است و رشد و تنوع تولید در فولاد، رشد کیفیت تولید را به دنبال دارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: نیروگاه فولاد مبارکه که امروز از ۳۰۰ مگاوات آن بهره‌برداری شد، گام بسیار مهمی برای جدا کردن برق خانگی از برق صنعتی است تا نوسانات برق در صنعت مشکلی ایجاد نکند، گام بعدی تولید فولاد سبز است که برای کشور ما برخلاف برخی کشور‌ها بسیار امکان پذیر است، چراکه به مواد اولیه دسترسی داریم.

امروز رتبه دهم تولید فولاد در جهان را داریم

وی افزود: این کار می‌تواند ایران را جز برترین تولیدکنندگان فولاد در جهان قرار دهد، امروز رتبه دهم تولید فولاد در جهان را داریم، اما به سرعت می‌توانیم در خودتامینی و خودکفایی قدم برداشته و فولاد ایران در رتبه عالی قرار گیرد، همه این‌ها تولید قدرت می‌کند همچنان که حضور رزمندگان در عرصه‌های مختلف برای دفاع از وطن تولید قدرت کرد، رشد تولید، تولید قدرت می‌کند و کشور را در اقتصاد قدرتمند می‌کند تا در مقابل تکانه‌ها اقتصاد ما تکان نخورد.

رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان تصور کردند با ضربه به اقتصاد، سفره مردم و تولید در کشور می‌توانند به مردم ضربه بزنند، تمام تلاششان این است که تولید و اقتصاد را متوقف کنند وقتی اعلام می‌کنیم در بهار امسال رشد اقتصادی به ۶.۷ درصد رسیده و طبق اعلام بانک مرکزی ۶.۲ درصد و طبق اعلام مرکز آمار به بیش از ۷ درصد رسیده است، این دشمن را ناامید می‌کند، مگر می‌شود کشوری در حال تحریم و تهدید این میزان رشد داشته باشد.

باید استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم

رئیس جمهور ادامه داد: اگر دشمنان ایران، اصفهان ما را می‌شناختند که مردمانش در هر کوی و برزن آمادگی دارند برای کشور خون بدهند، اگر بشناسند مردمی که در هر شهر و روستا داریم آمادگی دارند برای اجرای امر، ولی و امام مسلمین و آرامش در دل مردم شبانه‌روز تلاش کنند که محتاج دیگران نشویم، حتماً می‌دانستند فتنه‌ها بی‌اثر است و اشتباه محاسباتی جدی در مقابل کشور ما دارند؛ ما باید استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و سرافرازانه در مقابل دنیا حاضر شویم.

وی تصریح کرد: کارگران فولاد مبارکه می‌خواستند سلام آن‌ها را به مقام معظم رهبری برسانیم و بگوییم کارگران اجازه نمی‌دهند دشمن شاد شود، حتماً تولید کشور را ارتقا خواهیم داد و رشد تولید را به آنجا می‌رسانیم که مقام معظم رهبری بتوانند کارنامه رشد صنعت فولاد را پیش روی خودشان ببینند؛ این با عزم و ارادی پولادین و با امید به آینده اتفاق می‌افتد.

در صنایع نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم

رئیس جمهور ادامه داد: کار در فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی دقیق اتفاق می‌افتد و هدف‌گذاری‌های خوبی انجام شده است، در این راستا قطعاً این مجموعه به جایگاه برتر و در شأن خود می‌رسد؛ این برنامه داشتن برای خودتامینی، خودکفایی، استقلال و حرکت از سنگ تا رنگ و همه تبدیل‌هایی که در صنایع مختلف در زندگی مردم اتفاق می‌افتد و سنگ زیربنای آن فولاد است، ایجاد امید است.

رئیسی ادامه داد: مقام معظم رهبری ایمان و امید را به عنوان دو شرط اساسی موفقیت دانستند، در این راستا خوشبختانه در مجموعه فولاد مبارکه همه به آینده امید دارند و دل‌هایشان مملو از ایمان است و گام‌هایی برای رقم زدن آینده درخشان بر می‌دارند. این قابل تقدیر است و امید است گام‌های صنعت فولاد در جهت رفع مسائل و مشکلات منطقه اطراف فولاد مبارکه نیز اثرگذار باشد. مردم که می‌بینند صنایع فولادی این درآمد را دارند توقع دارند به اطراف خود توجه کند بیمارستان، مدرسه، خانه بهداشت احداث کند. در صنایع نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم اگر سرمایه گذاری نکنیم پیشرفت نخواهیم داشت و صنایع فولادی پیشرفته و به روز نخواهد شد.

توصیه رئیس جمهور به همه دست‌اندرکاران و تصمیم‌گیران

وی خاطرنشان کرد: امروز کار‌های بسیار ظریفی در فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفته است و آهن سخت به محصولاتی تبدیل می‌شود که در همه صنایع قابل بهره برداری باشد، این‌ها کار‌های ارزشمندی است و نیاز به سرمایه گذاری دارد.

رئیس جمهور خطاب به همه صنایع کشور و مسئولان دولت، نمایندگان مجلس، دست‌اندرکاران و تصمیم‌گیران کشور، گفت: اگر در صنایع سرمایه‌گذاری نکنیم صنایع عقب مانده خواهد شد و پیشرفت مورد انتظار اتفاق نخواهد افتاد.

تشویق فولاد مبارکه برای خودتامینی در آب و برق 

وی ادامه داد: امروز اگر در صنعت سرمایه‌گذاری نشود، نمی‌توان در آینده حرف اول را در جهان زد، این حرف برای همه صنایع صدق می‌کند، برهمین اساس ضرورت دارد که به خوبی سرمایه‌گذاری کنیم، انجام اقدامات به‌روز و پرداخت هزینه‌ها بخشی از کار است، اما اگر بخواهیم از درآمد‌ها در هزینه‌ها استفاده کنیم و در خود صنعت سرمایه‌گذاری نکنیم، سهم صنعت جهان را از دست می‌دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در کنار برداشت‌های روزانه و انجام مسئولیت‌های اجتماعی، از سرمایه‌گذاری برای خود صنعت نباید غافل شد، همه صنایع رو به پیشرفت است؛ نفت، گاز و پتروشیمی همچون امروز نمی‌ماند و نیازمند سرمایه‌گذاری و پیشرفت هستیم، برای خودتامین آب و برق در فولاد مبارکه اقدامات بزرگی انجام شده و من این نگاه را مورد تشویق قرار می‌دهم.

وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد پیگیری خواهد شد

وی همچنین در ارتباط با مسائل صندوق بازنشستگی فولاد، افزود: در پرداخت‌ها به دنبال آن هستیم که به صورت عادلانه انجام شود، البته هنوز به این هدف نرسیده‌ایم، در این راستا تفاوت‌های پرداختی میان چند مجموعه در یک استان و درکل بین مجموعه صنعت در سراسر کشور وجود دارد، برهمین اساس عدالت در پرداخت‌ها یکی از نکاتی که باید سریع‌تر به سامان برسد که علاوه بر رضایت خداوند عموم مردم را راضی می‌کند. در حال حاضر از بی‌عدالتی در پرداخت‌ها رنج می‌برم.

رئیسی ادامه داد: وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد پیگیری خواهد شد، کارگران، کارشناسان و مدیران صنعت فولاد در افتخارات این صنعت نقش دارند و سختی‌های تولید را تحمل می‌کنند که محصول کار آنان برای کشور افتخار اقتدار می‌آفریند؛ باید از صبوری خانواده‌های کارگران نیز تشکر کرد.

وی افزود: استان اصفهان از استان‌های نمونه در ایستادگی و مقاومت است و امیدواریم به آنچه رضای خداوند است، عمل کنیم و آنچه در جهت رشد و ارتقا ایران است را رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۳:۵۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
جناب رییس جمهور قربون دهنت اگر این قضیه را دنبال کنی دعای ما کارکنان بانک ملی بدرقه راهت هست ، چرا باید من کارمند بانک ملی با مدرک ارشد و ۲۹ سال سابقه دریافتی ام ۱۲ تومن باشد یا برادر دببرم هم با ارشد ریاضی محض دریافتی اش ۱۴ تومن باشد ولی برادر خانوم بنده با مدرک کارشناسی و ۱۰ سال سابقه در پالایشگاه ۴۵ تومن باشد یا پسر عمومی خودم با مدرک دیپلم و با ۸ سال سابقه در شرکت برق منطقه ای ۳۰ تومن حقوق بگیرد ، در یک جمع خانواده گی دورهمی می بینی از نظر تحصیلات چندان فرقی بین اقوام نیست ولی دریافتی های بسیار تبعیض آمیزی وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
با اینهمه دانش بنیان چرا رنج ....حقوق ها رو از جزیره ایی حقیقی و حقوقی واین و آن خارج کن و همه رو از یه خروجی بده تازه از تبعض ها گره گشایی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عدالت پیشکش. به قانون سلیقه ایی عمل نکن و رنج هم نبر ... پس چرل چنتا. وزیر رو کشاندی آوردی آخر سال در جلسه شورای کار و با نصف تورم اعلامی خودتان حقوق ها رو بستی باقیشم حواله دادی به نیمه سال حالا هم زدی زیرش ....ماشاا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
فقر و بدبختی مردم رو ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
اونیکه رنج میبره ماییم
اونیکه گنج میبره شمایید
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
کدام عدالت. درصندوق نفت یک عده بنام کد 23دربدبختی حقوق ویک عده حقوق عالی دریافت میکنند آقای ریسی لطفاً ورود بفرمایید.
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
کدام عدالت. درصندوق نفت یک عده بنام کد 23دربدبختی حقوق ویک عده حقوق عالی دریافت میکنند آقای ریسی لطفاً ورود بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
چرا
۲۳:۰۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
چرا برای حقوق تعیین شده واسه کارگر تامین اجتماعی کاری نمی‌کنید روزی۱۷۸هزار تومن که بیشتر شبیه یک جوکه شما فقط حرف می‌زنید خودتون ذینفع آن خیانت هستید لعنت به تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
تنها راه پرداخت عادلانه، کوچک کردن دولت و حذف استخدام رسمی در سازمانها و شرکتهای دولتیه. در چند سال گذشته تعداد زیادی از افراد با پارتی و سفارش و بدون داشتن شرایط علمی و اخلاقی وارد سازمانها و شرکتهای دولتی شده اند و بدون داشتن بهره وری، پول وقت گذرانی می گیرند و اکنون با پشتوانه افراد با نفوذ در کشور می خواهند رسمی شوند. در صورت نیاز شرکتها به نیرو، باید همه اینها با آزمون وارد شوند.
Finland
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
سلام ما هم از گرانی رنج می‌بریم. پس 1بر 1 مساوی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۰۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
جناب رئیس جمهور عزیز به خدا قسم کار سختی نیست با یک اقدام انقلابی حقوق و دریافتی کارکنان نظامی و اداری و کارگران شاغل و بازنشسته را بر اساس مدرک تحصیلی سابقه کاری سختی و راحتی کار و مناطق مختلف کشور با اینهمه کارشناسان رایانه ای با یک برنامه جامع و منظم و شفاف همسان سازی کنید و قال قضیه را بکنید تا هر روز شاهد اعتراض اقشار مختلف و تجمع و غیره نباشید و باور کنید بسیاری از هزینه های اضافی در کشور برای این موارد کاهش خواهد یافت چرا یک کارمند بانک در مرکز ایران در محیطی مرفه و مجلل زیر باد کولر گازی و چای و صبحانه و غیره با کت و شلوار مرتب باید دریافتی نجومی و انواع و اقسام وام‌ها و رفاهیات و ویلاهای شمال و غیره داشته باشد و بقیه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
تعداد کارمندان باید ۷۰ درصد کم بشه
سپاه و بسیج و ارتش ادغام بشن
بانکهای زیانده منحل بشه و بقیه ادغام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
بله دوستمون کاملا درست فرمودند با الکترونیکی شدن دولت در بستر اینترنت و راباتیک شدن تجهیزات دفاعی و صنایع باید بیشتر کارمندان بازنشست شوند و دولت کوچک سازی شود دیگه ضرورتی برای وجود نیروی انسانی در دستگاههای قابل الکترونیک و رباتیک شدن دارند نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
سلام درمورد تجمیع صندوق ها وتغییر نام آن به کانون وابستگان وبازنشسته به وابسته سازمان مربوطه نیز مد نظر ورسیدکی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
درود بر سید ابراهیم رییسی یاور مظلومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
تو رنج میبری؟؟؟؟؟ پس این همه تورم چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
همسان سازی حقوق بازنشستگان وگنجاندن آن دربرنامه هفتم توسعه نشانه عدالت است البته افزایش حقوق متناسب باتورم که چندین سال است اجرا نمی شود نشانه دیگری از عدالت است هماهنگ شدن حقوق مسئولان با حداقل حقوق می تواند به عدالت کمک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
با سلام عدالت در پرد اخت در اداره های دولتی برای کارکنان خیلی هم خوب میباشد و خواهشا طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری ادارات و شرکت های دولتی را در راستای رسیدگی و پیگیری قراردهید بنده بعد از ۱۹سال کار برای اداره دولتی و داشتن ۴ فرزند زیر ۱۸سال هنوز به صورت پیمانکاری میباشم با تشکر و ممنون ازشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
چطور بازنشسته یا کارمند با یکی دیگه باید اختلاف حقوق زیاد باشه کجا عدالت کجا دلسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
مرنج و مرنجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
تو فقط برو همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
اگه رنج می بردید وضعیت ما اینطور نبود با کارکنان یه حقوق دارن وضعیتشان اینجوریه وای به حال از کار افتاده ها و بی درآمدها و ...چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
سلام،
چرا بعضی از کارکنان دولت مثل بانک‌ها و سایر کارکنان حقوقشان از یه نیروی نظامی که در منطقه عملیاتی با همه مشکلات انجام وظیفه میکنه بیشتر است!!!!،!!! علتش چیه اون کارکنان بانک پشت میز و جلو باد کولر هست باید ۱۰میلیون با نظامی که در منطقه خدمت میکنه بیشتر باشه خواهشمندیم عدالت در پرداخت حقوق خیلی مهمه که باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد یه فکر اساسی کنیدتا مردم طعم عدالت بچشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
بله عدالت باید در ساعات کاری ،حکم حقوقی و مزایا و تسهیلات وجود داشته باشه

جناب نظامی محترم

همکار شما که برای اخذ کدپستی به اداره پست مراجعه کرده

بود با 10سال سابقه کاری کمتر از بنده و هم مدرک بنده حکمش حدود هفت میلیون تومان از بنده بیشتر بود ؟؟؟!!!!!

حال ببین چه قد به ما سخت می گذره بخاطر بی عدالت موجود در نطام اداری کشور!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
ای خوش خیال ای کاش فقط در حقوق با کا مندان بانگ ها اختلاف داشتیم آنها دریافتی های دارند که وقتی آدم می شنوه مغزش منفجرمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
در جواب ۱۵:۳۲شما هروقت تونستی توی رشته ریاضی و آمار و کامپیوتر و حسابداری و مدیریت مالی و اقتصاد از دانشگاه دولتی لیسانس بگیری با آزمون از بین هزار شرکت کننده جزء ۵ نفر بشی بری استخدام بانک بشی نظر بده با مدرک سیکل معدل ده رفتی استخدام شدی بدون محدودیت که از بین ۱۰۰۰ نفر ۱۱۰۰ نفرش استخدام شده طلبکار شدی؟ شغل من آزاده ولی فرق کارمند بانک با بقیه رو میدونم شماها تا ۱۰ بلد نیستین بشمرین مطمئن باش حقیقت رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
اتفاقا کارمندان بیش از 90% کارمندان بانک با مدرک دیپلم رفتند و چون رانت وام را هم در اختیار دارند مدرک حین شاغل بودنشون هم بسیار آسون و بدون درد سر خودن و با معدل بیست فارغ التحصیل شده اند.
علاوه بر آن کارمندان بانک بیشترشون یا سهمیه وراثتی داشتند فرزند بجای والدین بدون آزمون یا سهمیه ایثارگری و یا سفارش نمایندگان ...

ولی بسیاری از کارمندان سایر دستگاههای محروم نظیر بنده دارای
مدارک آمار ،مهندس برق ، ارشد مدیریت دولتی و پذیرفته شده مدیریت منابع انسانی

نه سهمیه داشتیم و نه سفارشی بودیم نه مورثی با آزمون استخدامی اودیم و حتی برخی از ما که در حین شاغل بودن مدرک گرفتند مثل بانک ها رانت وام و تسهیلات را نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
با سلام عدالت در پرد اخت در اداره های دولتی برای کارکنان خیلی هم خوب میباشد و خواهشا طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری ادارات و شرکت های دولتی را در راستای رسیدگی و پیگیری قراردهید بنده بعد از ۱۹سال کار برای اداره دولتی و داشتن ۴ فرزند زیر ۱۸سال هنوز به صورت پیمانکاری میباشم با تشکر و ممنون ازشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
بی عدالتی در پرداخت ها؟!! برو ببین تو همین صنایع فولاد مبارکه چه بخور بخوریه!! نمونه دیگه اش ذوب آهن اصفهان!! اونوقت من کارمند بیچاره با 25 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس نصف آبدارچی صنایع فولاد دریافتی ندارم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
رنج میبری که تو دولت تو وزیرت حق کارگر رو راحت میخوره و تهدید به امنیتی میکنه و نیبینی و فقط شعار میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۴۹ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
جناب رئیس جمهور !
بجای رنج بردن از بی عدالتی در پرداختها ، مشکل را حل کنید. جلوی بی عدالتی را بگیرید.
به خدا قسم، کار در این مورد سخت نیست اگر بدانیم که روزی در برابر رب العالمین بهانه ایی نخواهیم داشت و آنروز روز سختی است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۲ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
سلام بی عدالتی رو بیا توی شهرداری مشهد ببین قسمت فضایی سبز همه خودشون زدن به خواب مرگ، حتی خود جناب عالی، کارگر فضایی سبز باید از9 ملیون پیشتر نگیره اونم با عیدی پاداش اخر سال، کارگر خدمات بدون عیدی پاداش13، خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
برا همین لایحه همسان سازی را از مجلس پس گرفتی و در برنامه هفتم هم حذف کردی ر نج بردن شما دردی از ما درمان نمیکنه شما رئیس جمهور هستید باید اجرا کننده باشی نه رنج ببری
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بگیر بازنشسته
۱۴:۲۸ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
دشمن بازنشسته و رفاه بازنشسته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
دورد بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۳:۵۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
سلام انشاالله موفق باشند ، لطفا درزمینه متناسب سازی حقوق شاغلین وبازنشسنه رسیدگی وعدالت مد نظر قرار گیرد ‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد
آخرین اخبار