نخستین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی با حضور وزیر آموزش و پرورش در اصفهان آغاز شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این رویداد علمی به به همت اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان از صبح امروز تا ۱۱ مهر در اصفهان ادامه دارد.


محمدرضا ابراهیمی افزود: در حاشیه این مراسم، از پوستر مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی و باشگاه هوش مصنوعی نیز رونمایی می‌شود.


او گفت: در روز شنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و پزشکی را خواهیم داشت و هوش مصنوعی و شهر در قالب شهر هوشمند در روز یکشنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و هوافضا با همکاری سازمان فضایی ایران در روز دوشنبه و رویداد‌های دانش‌آموزی هوش مصنوعی و رسانه و هوش مصنوعی و صنعت در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات معلمان استان و پژوهشسرای دانش‌آموزی اصفهان از مکان‌های برگزاری برنامه هستند که برای رویداد‌های مختلف میزبان دانش‌آموزان خواهند بود.

او با تشریح دلیل انتخاب اصفهان برای اجرای بخش دانش‌آموزی این رویداد گفت: با توجه به ظرفیت مطلوب دانش‌آموزان اصفهانی در حوزه هوش مصنوعی و این‌که اصفهان قطب پژوهشسرا در حوزه هوش مصنوعی است و علاوه بر آن، دانش‌آموزان مدارس سمپاد استان دوره‌های مختلفی را در این زمینه گذرانده‌اند و موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده‌اند، استان اصفهان به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.