مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۶۰ نفر از کارکنان، نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در اقدامی خدا پسندانه، خون خود را به بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:  اهدای خون توسط جمعیت هلال احمر هر ساله درچندین نوبت به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و این حرکت خداپسندانه به منظور رفع نیاز خون نیازمندان و توسعه و ترویج فرهنگ نوع دوستی، صلح و ایثار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به مردم را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند، افزود: اهدای خون یکی از ماندگارترین نوع خدمت به مردم است و ما بر این باور هستیم که اهدای خون، اهدای زندگی است و هر جا سخن از خدمت به همنوع باشد، هلال احمر می‌کوشد تا قدم‌های موثری بردارد.

  در این مراسم دکتر صفدری مدیر کل سازمان انتقال خون استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابراز خرسندی از حضور موثر و فعال جمعیت هلال احمر در برنامه‌های اهدای خون گفت: نجات جان همنوع هدف مشترک سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر است.

برچسب ها: هلال احمر ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار