مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از هرآنچه به‌عنوان خصایل نیک و پسندیده یاد می‌شود است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی خانه‌گیر در مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای زاهدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: کلام معروفی از شهید سلیمانی نقل می‌شود که شرط شهادت شهید بودن است، بحث انقلاب و خاصه دفاع مقدس ما با سایر جنگ‌ها فرق می‌کند.
 
وی ادامه داد: اولین ویژگی شهیدان ما این بود که به‌تمام‌معنا اهل عبادت بودند، اهل نماز، روزه، ذکر و دعا بودند، در فضای مجازی نسخه می‌پیچند که با یار دبستانی به جنگ رفتیم این‌طور نیست با ذکر و توسل یا حسین و یا زهرا به جبه رفتیم و دشمن را به زمین زدیم.
 
مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان تشریح کرد: جبهه جنگ به‌تمام‌معنا مقدس بود جبهه ما محل زهد و تقوا بود رزمنده‌ای درحالی‌که بر بدنش ترکش‌خورده و مجروح شده بود به فکر طهارت و نماز خود بود.
 
وی افزود: شهید باکری در میدان مین به حضرت زهرا توسل می‌کند و راه برایشان باز می‌شود دفاع مقدس اگر مقدس شد به‌واسطه شهدا بود که به اهل‌بیت (ع) متصل بودند، جبهه ما محراب بوده و شهدای ما اهل ذکر و دعا بودند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار