شهردار شادگان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی از بهره برداری یک پروژه فرهنگی، ورزشی و آغاز به کار ۵ پروژه عمرانی خبر داد.  

 مرتضی زاهدی شهردار شادگان در آیین افتتاحیه و آغاز به کار پروژه‌ها در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس گفت: ۵ پروژه عمرانی، با توجه به تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت نفت، بنیاد مسکن و شهرداری شادگان جهت بهسازی معابر مناطق کم برخوردار توسط بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان، عملیات اجرایی آن آغاز و یک پروژه فرهنگی ورزشی دیگر شهرداری شادگان با مشارکت بنیاد علوی به بهره برداری رسید.

او افزود: در تفاهم نامه منعقده قرار است عملیاتی از قبیل جدول گذاری و احداث کانیو، زیر سازی و قیرپاشی و آسفالت در پارت اول در مناطقی همچون صوفی آباد (کوی شهید قاسم سلیمانی) منطقه چومه سیدعلوان (جنب کلانتری ۱۱ و انتهای خیابان امام سجاد)، کوی جهان آرا، خیابان ساحلی شمالی عبودی، خیابان مولوی، خیابان کمیته امداد و کوی عبودی انجام شود.

در این مراسم گفت: تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان، فراهم نمودن بستر‌های مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و هدف این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم، پروژه‌هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتتاح و به بهره برداری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.