سرپرست شهرداری هندیجان گفت: آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان در برنامه کاری در حال اجرا است.

  روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان گفت: آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد .

 او  افزود: عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر در جهت رفاه حال و خدمات رسانی شایسته به شهروندان عزیز و همچنین بهبود مسیر رفت و آمد در حال انجام است.

 سرپرست شهرداری هندیجان درخشان ادامه داد: با توجه به اینکه عملیات لکه گیری، روکش و اجرای آسفالت معابر یکی از اولویت‌های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان و همچنین جزء اولویت‌های کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان می‌باشد، تاکنون خیابان‌ها و کوچه‌های زیادی توسط واحد عمرانی آسفالت شده اند.

 آقای درخشان  گفت: طی سه ماه گذشته و از ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ تا کنون ۱۸۳۷ تن آسفالت را در متراژ ۱۴۷۰۰ متر مربع در خیابان‌های نهم، دهم، یازدهم، ۲۰۰ متری و خیابان اصلی مسکن مهر جنوبی و همچنین خیابان‌های سعدی غربی، فردوسی غربی، کوچه فرعی خیابان حجاب و فرعی خیابان شهید مفتح و شهریار ۳ و حاشیه بلوار امام خمینی ره، خیابان روبروی مدرسه شاهد و همچنین لکه گیری و ترمیم آسفالت سایر نقاط سطح شهر به انجام رساندیم.

او با بیان اینکه ادامه آسفالت ریزی خیابان‌های مسکن مهر هندیجان جنوبی نیز در برنامه کاری قرار گرفته خاطرنشان کرد: معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را طبق برنامه ریزی‌های قبلی و با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت قرار خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.