پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی (ص) فردا با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح می‌شود.

 رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: جایزه مصطفی (ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان، بعد از مطالعه علمی ۳۰۰ جایزه جهانی و بررسی استاندارد‌های این جوایز از اوایل دهه ۹۰ شروع به کار کرده و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم (ص) شده است.

حسین ربانی با بیان اینکه برگزاری این رویداد علمی به برقراری ارتباط موثر دانشمندان کشور‌های دیگر با محققان دانشگاهی کمک کرده و در بلند مدت به نتایج علمی، پژوهشی و فناوری و اقتصادی منجر می‌شود افزود: این جایزه تاکنون چهار دوره در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است و پنجمین دوره آن از فردا تا ۱۲ مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

اوگفت: افتتاحیه برنامه تبادل تجربیات علمی و فناوری با حضور دانشمندان تراز اول جهان اسلام و با رویکرد شبکه‌سازی علمی و فناوری، در تاریخ ۸ مهرماه در شهرک علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود.


مدیر اجرایی پنجمین دوره اعطای جایزه بین المللی مصطفی (ص) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم گفت: نهمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (استپ) با موضوع‌های سلامت، محیط زیست، هوش مصنوعی و زیست بوم علم و فناوری، ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.


پژمان عقدک افزود: در این رویداد جلسات سخنرانی و پانل‌های علمی با حضور اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان در دانشکده‌های پزشکی، داروسازی، بهداشت، تغذیه و فناوری‌های نوین از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برگزار می‌شود.


اوگفت: متقاضیان شرکت در این برنامه می‌توانند با مراجعه به تارنمای https://step.mstfdn.org/join فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.