سیفی گفت: گردشگری حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر اقتصاد استان یزد شود، اما آنگونه که باید به این حوزه توجه نشده است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیاد است و بخصوص در شهر جهانی یزد باید در اقتصاد از این صنعت سبز بهره برداری بیشتری شود.

او ادامه داد: گردشگری در استان یزد پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد و با فعالیت بخش توانمند خصوصی و همچنین وجود آثار تاریخی و گردشگری طبیعی و تاریخی زیادی که عمدتا نیز به ثبت ملی رسیده، باید اقدامات بسیار بیشتری در حوزه گردشگری را شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام ربیع الاول و هفته وحدت گفت: در شرایطی که دشمنان بدنبال ایجاد خدشه و تفرقه در بین مسلمانان بوده و هستند این اقدام باعث شد علمای اسلام در سراسر دنیا به هفته وحدت توجه داشته باشند و امیدواریم این یکپارچگی و وحدت در همه شئون جمهوری اسلامی ایران جاری باشد و بر دشمنان اسلام فائق بیاییم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روز جمعه هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشانی نامگذاری شده و هدف اصلی این سازمان نجات جان و اموال انسان‌ها است و آتش نشان‌ها در بحرانی‌ترین شرایط به نجات دیگران می‌پردازند و کلمه ایثار و از خود گذشتگی به تمام معنا در فعالیت آتش نشانی اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: فقط یکی از وظایف آتش نشان‌ها مقابله با آتش است و نجات محبوس شدگان و خودرو‌های تصادفی و صد‌ها مورد دیگر هم در وظایف این سازمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار