فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت:اجتماع بزرگ بسیجیان در بیانیه گام دوم انقلاب با حضور جوانان و نوجوانان انقلابی در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی اقبال پور گفت: هدف از برگزاری این همایش را نمایش عزم و اقتدار جوانان انقلابی، جهادی و نقش آفرین در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام افزود: تقویت روحیه جهادی و حماسی جوانان بسیجی و انقلابی با بهره گیری از گنجینه دفاع مقدس از دیگر اهداف این اجتماع بزرگ است.

وی ادامه داد: امروز جوانان در عرصه‌های مختلف جهاد سازندگی، محرومیت زدایی و صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام و همچنین دفاع از منافع ملی همواره بی بدیل، برجسته و ستودنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: نقش جوانان و نوجوانان و سرافرازی آن‌ها در سال‌های دفاع مقدس نشان داد مردم این سرزمین تا پای جان بر سر آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان می‌ایستند.

اقبالی پور با بیان اینکه شکوه و عظمت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چراغ راه نسل جوانان مومن و انقلابی است، تاکید کرد: جوانان ما با روحیه خودباوری، امید و عزت مداری تلاش برای رسیدن به قله‌ها گام بر می‌دارند و امروز نقش آفرین و امید آفرین هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب می‌فرماید راه طی شده نقطه‌ای از مسیر افتخار آمیز به سوی آرمان بلند جمهوری اسلامی است، افزود: دنباله این مسیر به دشورای گذشته نیست و باید با همت و هوشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه گفت: امروز از گام دوم انقلاب صحبت میکنیم از نسل جوان و آینده دار کشور یعنی اینکه مسیر ۴۰ ساله انقلاب مورد تایید رهبر بوده است و باید گام دوم را شروع کنیم که همین یعنی مسری چهل ساله مسیری درست، موفق همراه با معنویات و اخلاق بوده است.

عزت خواه افزود: اخلاق، برادری و عزت از شعار‌های انقلاب است که از گذشته تا به الان کارآیی و موثر بوده اند و همواره با زمان نسل جوان ادامه خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: نسل امروز از امکانات بیشتری نسبت به نسل قبل برخوردارند که باید با بکار گیری این امکانات هویت و فرهنگ خود را پیدا کند و در مسیر انقلاب حرکت کنند .

وی افزود: دانش آموزان امروز باید با مهدویت و دین رابطه‌ای قوی پیدا کنند و امیدواریم معلمان با رهنمود‌های خود در این مسیر قدم‌های خوبی بردارند، زیرا خون شهدا ضامن این کشور و انقلاب خواهد بود.

عزت خواه در خطاب به معلمین و دانش آموزان افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر علم و دانش، معنویت و اخلاق تاکید ویژه دارند که با توسل به این‌ها هیچگاه از مسیر فاصله نخواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.