گردهمایی فعالان هوش مصنوعی اصفهان، هفتم مهرماه در اصفهان

گردهمایی فعالان هوش مصنوعی اصفهان از برنامه‌های پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) جمعه هفتم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

بنابراعلام دبیرخانه پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) ، این نشست با هدف آشنایی مخاطبان با موضوع‌های روز دنیا در حوزه هوش مصنوعی میزبان حضور سخنرانان ویژه بین المللی و داخلی است.


از مهمانان ویژه این گردهمایی، استادان و دانشمندان برتر حوزه هوش مصنوعی در جایزه مصطفی، شخصیت‌های برجسته علمی و کشوری اشاره کرد که فرصت شبکه سازی و آشنایی با فعالان این حوزه می‌تواند یک فرصت مغتنم برای علاقمندان باشد.


در این گردهمایی از پلتفرم هوش مصنوعی حاصل تلاش بنیاد ملی نخبگان اصفهان رونمایی می‌شود.


این رویداد بین المللی، همزمان با پنجمین دوره آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) جمعه هفتم مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در اصفهان برگزار می‌شود.


در این رویداد، تلاش برگزارکنندگان بر ایجاد بزرگترین گردهمایی بین متخصصان فناوری و محققان برجسته داخلی و خارجی و اساتید دانشگاه، کارشناسان علاقمند به هوش مصنوعی، صنایع و دیگر فعالان این حوزه است.


پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) روز دهم مهرماه ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار خواهد شد. این نخستین بار است که جایزه مصطفی (ص) خارج از تهران برگزار می‌شود و اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تمدن اسلامی، میزبان این جایزه خواهد بود. علاوه بر شهر اصفهان که مرکز این رویداد‌های علمی است، رویداد‌های پراکنده‌ای نیز در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.


جایزه مصطفی (ص) به عنوان یک جایزه دوسالانه برای قدردانی از دانشمندان مسلمان پیش از این در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.