به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد.

 اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و اجتماع بزرگ زمان و دختران جهاد و مقاومت با حضور فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و جمعی از جوانان و نوجوانان در محل نمایشگاه دفاع مقدس واقع در سالن ورزشی هنرستان کار و دانش شهرستان برگزار شد.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این اجتماع بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی ملت بزرگ ایران، رزمندگان و شهداست.

وی افزود: در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، عوامل متعددی برای پیروزی انقلاب مطرح شد؛ اما سه عامل اساسی و مهم اسلام، رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و ملت ایران باعث انقلاب اسلامی پیروز شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب منافع ابرقدرت‌ها به خطر افتاد، ادامه داد: دشمن در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد که هدف مستکبرین و آمریکایی‌ها از حمله این بود که نظام اسلامی را در نطفه خفه کند.

ثمره حسینی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی فرازوفرودهای زیادی رخ داد؛ اما ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و حضور جوانان در میادین دفاع مقدس و پشتیبانی ملت باعث شد بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

وی تصریح کرد: گرچه خسارت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس بر ما تحمیل شد؛ اما دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم که امروز بر قله افتخار و عزت ایستاده‌ایم.

برچسب ها: امام جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.