دبیرستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرمانداران استان گفت: مطابق قانون با بد اخلاقی های انتخاباتی برخورد کنید.

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت تاکید کرد: به مردم قول می‌دهیم که اجازه نمی‌دهیم ، حتی یک عدد رأی جابه‌جا شود و رأی مردم را به کسی نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، گفت: متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ساختار ایلی ، عشیره ایی و قبیله‌ای که دارد ، تخریب‌ها و بداخلاقی های انتخاباتی درآن رواج دارد.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه مشارکت کلیدی‌ ترین واژه انتخابات است، گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود، چرا که محور اصلی انتخابات، مردم است و آنچه که مهم است حضور مردم و مشارکت در انتخابات است.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد بکنیم ، یک فراز و نشیب در کارمان به وجود خواهد آمد.

کوروش درخشان‌زاده ، فرماندار شهرستان دنا ، هم در این نشست به عنوان میزبان جلسه ، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به اعضای ستاد انتخابات گفت: باید چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مطرح شد، به عنوان نقشه راه ما جهت برگزاری انتخابات باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.