رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رویداد سرمایه گذاری و توسعه هوشمند، شنبه هشتم مهرماه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان  با اشاره به شرکت مخاطبان تخصصی در این رویداد برای حل چالشهای موجود گفت: در این رویداد  پنج شرکت بزرگ در حوزه هوش مصنوعی با حضور در این نمایشگاه، نیاز‌های خود را مطرح می‌کنند.


رضا کشانی افزود : در ادامه این رویداد شرکت‌هایی که در خود توان رفع موانع می‌بینند حضور یافته و درون فضای تخصصی با کمک افراد برای قرارداد بروکر اقدام می‌کنند.

او گفت:  باید این رویداد از نظر اقتصادیبرای صنایع بزرگ استان نتیجه بخش باشد و سرمایه‌های این صنایع بزرگ را به سمت توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی در کشور هدایت کند.

کشانی با اشاره به اهمیت  مبحث هوش مصنوعی تصریح کرد: هوش مصنوعی یک زمینه‌ی بسیار جدید است و اکنون زمان این سرمایه گذاری در این زمینه  است و کشورهای نباید اجازه دهند بحث هوش مصنوعی با تأخیر نسبت به این مقطع صورت گیرد.


رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه  این رویداد دو  هدف را دنبال می‌کند گفت:  یکی از اهداف این است که سرمایه‌های صنایع بزرگ را به شرکت‌های دانش بنیان هدایت  می کند و اینکه این شرکت‌ها چالش‌هایی که صنایع دارند را رفع نمایند.


او ادامه داد: از طرفی صنایع بزرگ مرتفع می‌شوند و می‌توانند از هوش مصنوعی بهره بری درستی برده  ضمن اینکه این بهره برداری می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های تولید، بهبود و اثر بخشی صنایع و... منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار