استاندار کرمانشاه گفت : در صورت تکمیل کریدور گردشگری در غرب کشور، شاهد افزایش چشمگیر آمار گردشگران و رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه عدم تکمیل کریدور‌های بزرگراهی بین استانی، را یکی از عوامل مهم شکل نگرفتن یک کریدور گردشگری در غرب کشور دانست و گفت : در صورت تکمیل زیرساخت‌ها، گردشگران می‌توانند در قالب یک مسافرت چند روزه به دیدن زیبایی‌های تاریخی و طبیعی استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام بیایند و شاهد افزایش چشمگیر آمار گردشگران و رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

صحرایی با اشاره به اینکه بخش‌های مهمی از جاده‌های بین استانی در غرب کشور هنوز بزرگراهی نیستند گفت: ارتقای کریدور‌های بین استانی به آسایش و امنیت جانی مردم منطقه هنگام تردد بسیار کمک می‌کند و به سود کرمانشاه و استان‌های همجوار است و تکمیل این زیرساخت بسیار مهم، مغفول مانده است.

وی افزود: کرمانشاه برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجارت و بازرگانی و گردشگری نیازمند نقش آفرینی پررنگ رسانه‌های دغدغه‌مند، منصف و دلسوز است تا شاهد شتاب بیشتری در روند پیشرفت استان باشیم.

صحرایی به ضرورت همگرایی، هم افزایی و توجه به منافع کلان و مشترک میان استان‌های غرب کشور پرداخت و گفت: در کنار وجود تعلقات قومی و فرهنگی بین ساکنان استان‌های غرب کشور، در یک سطح بالاتر این استان‌ها در یک اقلیم جغرافیایی واقع شده اند و برای پیشرفت و تعالی در حوزه‌های مختلف نیازمند تقویت همگرایی‌ها و هم افزایی بسیار بیشتر هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.