رسانه‌ها می‌گویند ستاد انتخاباتی جو بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن او و سوژه شدن مجدد، از وی خواسته‌ تا تعداد سفر‌های خود را کاهش دهد.

در حالی که رای‌دهندگان آمریکایی نگرانی عمیق خود را نسبت به سن و آمادگی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد تیم رسانه‌ای بایدن قصد دارد اقدامات بیشتری برای جلوگیری از گاف‌های او در انظار عمومی انجام دهد. 

به گزارش نشریه آکسیوس، از زمان سقوط بایدن از پله‌های هواپیما در ماه ژوئن که سوژه رسانه‌ها شد، او اکثر اوقات کفش تنیس به پا می‌کند تا از سُر خوردن جلوگیری کند. افزون بر این گفته می‌شود بایدن از پله‌های کوتاه‌تری برای سوار شدن بر هواپیما استفاده می‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد ستاد بایدن در توصیه جدیدی برای جلوگیری از زمین خوردن‌های متعدد، از بایدن خواسته تا تعداد سفر‌های خود را کاهش دهد.

نشریه آکسیوس می‌نویسد دموکرات‌ها، از جمله برخی از افرادی که هم اکنون در دولت بایدن مشغول به کار هستند از سقوط مجدد او وحشت دارند. گفته شده برخی از دموکرات‌های ارشد ماه‌هاست که از تیم بایدن ناامید شده‌اند و می‌گویند به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور اغلب نمی‌داند پس از اتمام سخنرانی باید به کدام سمت برود.

نظرسنجی‌های اخیر نشان داده است که سن بایدن یکی از نگرانی‌های اصلی رای دهندگان در مورد وی است. بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط آسوشیتد پرس در ماه گذشته، سه چهارم آمریکایی‌ها بایدن را برای مقام ریاست جمهوری خیلی مسن می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار