فرماندار ویژه مهاباد گفت: اصحاب رسانه در راستای خدمات بهتر به مردم مصوبات و قول‌های مسئولان را پیگیری کنند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: در راستای عمل به تعهدات انجام شده و همچنین کمک به عدالت خدمات دهی در مناطق مختلف به ویژه محلات کم برخوردار از صدا و سیما و دیگر فعالان رسانه انتظار داریم پیگیر مطالبات مردم و قول‌های مسئولان باشند.

وی با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار است، ادامه داد: پنج میلیارد تومان از محل اعتبارت شهرستانی به ساماندهی امورات آب و فاضلاب مناطق دارای بافت فرسوده و قدیمی در نظر گرفته شده که به مرور عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تاریکی معابر شهری نیز اضافه کرد: از اداره برق انتظار داریم نسبت به ساماندهی وضعیت روشنایی معابر و پارک‌ها که یکی از مطالبات روزانه شهروندان است اقدام لازم انجام دهند.

عباسی با تاکید بر اینکه خدمات فضای ورزشی، بهداشتی و آموزشی باید در مناطق برابر باشد، گفت: ناظران بر ساخت و ساز شهرداری هم برای جلوگیری از عواقب تخریب اماکن و منازل نسبت به نظارت بر ساخت و ساز اهتمام داشته باشند.

در ادامه جلسه هر یک از ادارات دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را در قبال مناطق محروم و آخرین اقدامات مصوبات جلسه قبل را گزارش دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.