نمایشگاه آسمان اقتدار به منظور نمایش آخرین دستاورد‌های هوافضای سپاه، با حضور استاندار و جمعی از مسئولین در کرمانشاه افتتاح شد.

سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (پنجم مهر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه که تا ۲۰ مهر برپاست، دستاورد‌های هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، گفت : در این نمایشگاه ۱۲ سامانه پهپادی، چهار سامانه پدافندی و پنج سامانه موشکی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه موشک خیبر شکن و سامانه‌های پهپادی جدیدی مثل پهپاد شاهد ۱۳۶ و سامانه پدافندی ۳ خرداد به عنوان جدیدترین دستاورد‌های هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: کرمانشاه به عنوان چهارمین استان بعد از اصفهان، قم و تهران، برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شده است.

 بهشتی‌راد با اشاره به برپایی این نمایشگاه به‌صورت راوی محور، افزود: راویان تلاش خواهند کرد تا بازدیدکنندگان را با نحوه کار این سامانه‌ها آشنا کنند.

وی ادامه داد: روایان در غرفه "سیلی سخت" ضربات ایران به دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب، از تسخیر لانه جاسوسی تا حمله به عین الاسد را برای بازدیدکنندگان روایتگری خواهند کرد.

بهشتی راد بازدید از این نمایشگاه را برای عموم مردم آزاد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه صبح‌ها آماده حضور گروهی دانش‌آموزان و دانشجویان بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ هم آماده بازدید عموم مردم است.

وی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، ادامه داد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا شده و تا ۲۰ مهر آماده بازدید علاقمندان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.