دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: با همکاری حوزه قضائی شهرستان پارس آباد هشت نفر از اراذل و اوباش این شهرستان دستگیر شدند.

جلال آفاقی گفت: این هشت نفر که قصد تحرکاتی در شهرستان پارس آباد داشتند با ورود به موقع حوزه قضائی این شهرستان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل می گوید: با تدابیر دادستانی پارس آباد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات انتظامی هشت نفر که سه نفر از آنها از اراذل و اوباش شناسنامه دار و مابقی از مجرمان حرفه ای بودند قبل از هرگونه اقدام مؤثر در ایجاد درگیری و عملی ساختن نقشه‌های خود دستگیر و روانه زندان شدند.

به گفته او، بنابر دستور رئیس قوه قضائیه رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها به صورت فوری است و با تصمیمات اتخاذ شده اراذل و اوباش از هیچ ارفاق قانونی در سیر رسیدگی و اجرای احکام برخوردار نخواهند بود.

آفاقی با بیان اینکه مجرمان در اردبیل و شهرستان‌ها هیچ حاشیه امنی نخواهند داشت، اظهار کرد: هر اقدامی که علیه امنیت روحی، روانی و حتی جسمی مردم باشد از دید مسئولان قضائی پنهان نمی‌ماند و مجرمان در اولین ساعات طرح ریزی جرایم خشن علیه امنیت جامعه در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار