باغ موزه هنر ایرانی با مشارکت دانشکده هنر دانشگاه بوعلی همدان و گروه هنری بیست در بیست، نمایشگاه آثار برگزیده نقاشی «مهربان با طبیعت» را در گالری پردیس برگزار می‌کند.

نمایشگاه آثار برگزیده نقاشی «مهربان با طبیعت» آثار جمعی از هنرمندان معاصر و شامل ۱۲۰ اثر در ابعاد ۳۰×۳۰ از ۶ تا ۱۳ مهرماه در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

گروه هنری «بیست در بیست» متشکل از هنرمندان، دانشجویان و اساتید هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی سینا است که از سال ۱۳۹۷ در همدان با به مدیریت «آزاده مرادی» شروع به فعالیت نموده و در این راستا تلاش کرده رابطه‌ای مؤثر بین هنرمند و مخاطب ایجاد نموده تا همه علاقه‌مندان به هنر و آثار هنری بتوانند از حضور یک اثر کوچک در محیط زندگی خود بهره‌مند شوند.  

امسال این جشنواره ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و روز محیط بان با همکاری و همراهی انجمن‌های علمی نقاشی و گرافیک دانشگاه بوعلی سینا در قطع ۳۰×۳۰ در شهر تاریخی همدان کلید خورد.

این جشنواره توانست با برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور استاد هژار حمه امین، مدرس دانشگاه کردستان عراق و استاد سید سینا منتظری مدرس برجسته نقاشی و یک نمایشگاه نقاشی از آثار اساتید برجسته همدان و هنرجویان برگزیده از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ فضای مناسبی جهت شرکت هنرمندان علاقه‌مند در جشنواره ایجاد کند؛ چنانکه از میان ۳۵۰ نقاشی ارسال شده به دبیرخانه، ۲۱۱ اثر به جشنواره «مهربان با طبیعت» امسال راه یافتند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، خیابان دکتر حسابی باغ موزه هنر‌های ایرانی مراجعه کنند.

برچسب ها: جشنواره ، آثار هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.