فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای کمبود روحانی بوده و باید با تقویت و به روزرسانی نسبت به حضور پررنگ روحانیون در شهرستان اقدام کنیم.

حسین‌علی شرکائی چهارشنبه ۵ مهرماه در ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد، گفت: هم اکنون در مدارس شهرستان ۶۰ نفر مربی طرح امین فعالیت دارند که در ۶۰ مدرسه اقامه نماز را انجام می‌دهند و در سایر مدارس نیز برای اقامه نماز از فرهنگیان به عنوان پیش‌نماز استفاده می‌شود.

او از نواخته شدن زنگ نماز در سطح تمامی مدارس شهرستان در پنجم مهرماه خبر داد و گفت: در پنجم مهر ماه همزمان با سایر مدارس سطح شهرستان به صورت نمادین زنگ نماز در مدرسه پروین اعتصامی شهر اسدآباد با حضور دانش‌آموزان و مسئولان نواخته و نماز برپا می‌شود ضمن اینکه یادواره شهدای دانش‌آموزی نیز در این مدرسه برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه در تمام مدارس، ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی و دانشگاه‌های سطح شهرستان نمازجماعت برگزار می‌شود، گفت: طرح «پیوند بین مسجد، مدرسه و محله» با حضور امام جمعه شهر از هفته آینده هر هفته در یک مدرسه نزدیک به مسجد برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه همه مدارس شهر اسدآباد دارای نمازخانه هستند، تاکید کرد: مدارس روستا‌های بزرگ و مدارس شبانه‌روزی شهرستان و نیز مدارس شهر پالیز و آجین نیز دارای نمازخانه بوده و تنها در برخی از مدارس روستا‌های کوچک نمازخانه نداریم.
شرکائی افزود: شهرستان اسدآباد دارای چهار مدرسه شبانه‌روزی در شهر و سه مدرسه شبانه‌روزی در سطح روستاهاست که تمامی این مدارس دارای نمازخانه و امام جماعت هستند.

او با تأکید بر اینکه امسال جشن تکلیف دانش‌آموزان اسدآبادی باید باشکوه‌تر برگزار شود، گفت: حضور مدیران دستگاه‌ها در نمازجماعت مساجد ضمن ایجاد ارتباط حسنه بین مردم و مدیران، موجب رسیدگی به مشکلات مردم در دیدار چهره به چهره خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین با تأکید بر برپایی نمازجماعت اول وقت و پخش اذان در سطح ادارات گفت: هیچ جلسه‌ای در وقت اذان و نماز نباید در ادارات برگزار شود.

برچسب ها: نمازخانه ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.