باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا فیلم‌ها و تصاویری از مراسم جشن و ویژه برنامه‌های خود را به مناسبت هفته وحدت تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

 میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام پیامبر رحمت حضرت محمد المصطفی (ص) بنابر روایات اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و بنابر روایات شیعه تاریخ ولادت ۱۷ ربیع الاول است. در تقویم کشورمان فاصله بین ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را هفته وحدت نامیدند. به همین مناسبت تمام مسلمانان مراسم جشن برگزار می‌کنند و میثاق‌ها میان مسلمانان تحکیم می‌شود و پیمان‌ها استوار می‌گردد.
میلاد ششمین اختر تابناک امام جعفرالصادق (ع) همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در تاریخ ۱۷ ربیع الاول است.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) و تصاویری از مراسم جشن و ویژه برنامه‌های خود به مناسبت هفته وحدت از اقصی نقاط کشور تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

 

تزئین شهر در هفته وحدت

دف زنی در مراسن جشن هفته وحدت

آذین بندی خیابان

پخش شیرینی و شربت

قرآن کریم

وحدت

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار