فرماندار بروجن گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام به ثبت نام نموده و در تمام شهر‌های این شهرستان به جز شهر بلداجی نهضت ملی مسکن فعال است.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: در این شهرستان ۱۳ هزار و ۳۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن هستند که در تمام شهر‌های شهرستان به جز شهر بلداجی که زمین تأمین نشده است؛ این پروژه فعال است. 

فتاح کرمی اظهار کرد: در شهر بروجن ۶۰۰ واحد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و عمده‌ترین مشکلی که در شهر بروجن وجود دارد، آورده مردم است که متقاضیان باید به این مسئله توجه کنند و نسبت به تأمین آورده خود در زمان تعیین شده اقدام کنند.

کرمی تصریح کرد: در شهر‌های گندمان، نقنه، سفیددشت پروژه نهضت ملی مسکن در حال انجام و در شهر فردانبه در حال صدور پروانه است. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بروجن به صورت انبوه سازی و شهر‌های دیگر که زیر ۲۵ هزار نفر هستند به صورت گروه‌های ساخت پیگیری می‌شوند.

فرماندار بروجن با بیان اینکه در شهر گندمان ساخت و ساز شروع شده و مابقی شهر‌ها به جز شهر بلداجی زمین تأمین شده و تحویل مردم شده است؛ گفت: انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت مردم نسبت به تهیه نقشه و صدور پروانه ساخت‌ها اقدام شود و ساخت و ساز در دیگر شهر‌ها آغاز شود.

گفتنی است جمعی از بازرسان ویژه از وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور از طرح نهضت ملی مسکن در بروجن بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار