۹ سری جهیزیه در بین زوج‌های بی‌بضاعت در چابهار توزیع شد

فرمانده سپاه چابهار گفت: ۹ سری جهیزیه به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بین زوج‌های بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

خدا رحم سارانی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک به زوج‌های جوان، در سپاه شهرستان چابهار برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا در هفته مقدس یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و بی‌بضاعت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکل جوانان برنامه‌ریزی کنند، افزود: جوانان‌های امروز ستون‌های این نظام هستند و ما هرچه توان داریم باید برای رفع مشکلات جوانان بگذاریم.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به مشکلات اقتصادی پیشروی جوانان، تصریح کرد: یکی از علت‌های کاهش ازدواج مشکلات اقتصادی است که باعث شده تا جوانان نتوانند این سنت حسنه را هرچه زودتر به جا بیاورند.

وی با بیان اینکه ۹ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توسط سپاه چابهار آماده شده جهت توزیع، خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان هست که در مجموع ۳۶۰ میلیون تومان ارزش تمام این جهیزیه‌های اهدایی است.

سارانی با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ایرانی است، تصریح کرد: در هری سری جهیزیه پنج کالا شامل یک دستگاه یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، فرش و تلویزیون است که امروز در بین زوج‌های بی‌بضاعت و واجد شرایط شهر پلان و نگور توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار