مدیر مجتمع صنعتی معدنی فلورین دهسلم گفت:این کارخانه تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مدیر مجتمع صنعتی معدنی فلورین دهسلم در بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نهبندان از کارخانه فلورین به مشکلات و مسایل مهم پیش روی این واحد اشاره کرد و گفت: تامین زیرساخت‌های آب و برق مهم‌ترین نیاز این کارخانه است که فراهم نمودن این زیرساخت همت مسئولان شهرستان و استان را می‌طلبد.

او با اشاره به نیاز معادن اقماری منطقه دهسلم به برق و آب، افزود: در صورت تامین نیاز آب و برق در این کارخانه ،۲۰ معدن دیگر در این منطقه از نعمت برق منتفع خواهند شد.

فرضی حوری ادامه داد: تامین سوخت بنزین جهت استفاده خودرو‌های سبک، تامین نان مورد نیاز کارگاه و عدم آنتن دهی مطلوب تلفن و اینترنت همراه در این منطقه از دیگر مسایل این واحد فرآوری است.

 مدیر مجتمع صنعتی معدنی فلورین دهسلم  به ورود تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده از چین اشاره کرد و عنوان کرد: تا کنون زیرسازی‌های کارخانه انجام شده و تمام دستگاه‌ها و تجهیزات مهم خط فراوری فلورین خریداری و جهت نصب در این مجتمع تخلیه شده است.

به گفته او  این کارخانه تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرضی حوری بیان کرد: با بهره برداری این کارخانه علاوه بر جلوگیری از خام فروشی این ماده معدنی، ظرفیت اشتغال این واحد از ۴۰ به ۱۲۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

ایروانی فرماندار نهبندان نیز در این بازدید جهت تامین نان، سوخت بنزین خودرو‌های سبک و تقویت پوشش آنتن دهی تلفن همراه قول مساعد داد و مقرر شد این موارد به صورت کتبی به ادارات مربوطه جهت اجرا ابلاغ شود.

گفتنی است در خصوص تامین آب مورد نیاز این واحد فرآوری نیز مقرر شد تا با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان مجوز برداشت آب از چاه از نیم لیتر به ۱۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته و در عوض از ظرفیت برداشت چاه‌های متروکه و بلا استفاده شهرستان کاسته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.