مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون به ۸ هزار و ۴۷۴ نفر انواع تسهیلات در این استان اعطا شده است.

خلیل ایمانی بخشایش مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌غربی گفت: تعهدات پرداخت تسهیلات این بانک در استان ۴ هزار و ۸۱۰ نفر است، اما علاوه بر عمل به تعهدات، تعداد این ارائه خدمت به ۸ هزار و ۴۷۴ نفر رسیده که این عدد تا پایان سال افزایش خواهد داشت.

وی تعهدات این بانک در سال گذشته در حوزه اعطای تسهیلات ۸۷۶ فقره عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۷ برابر تعهدات خود عمل کرده و به ۱۴ هزار و ۹۱۳ نفر تسهیلات پرداخت شد.

ایمانی بخشایش با اشاره به انواع تسهیلات پرداختی از این بانک اضافه کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی مددجویان، فرزندآوری، خرید و احداث مسکن، طرح نهضت ملی مسکن، طرح بافت فرسوده شهری، ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از انواع تسهیلات پرداختی از طریق بانک مسکن است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌غربی همچنین در خصوص تسهیلات زلزله خوی نیز گفت: در این خصوص نیز طی چند مرحله نوع تسهیلاتی به یک هزار و ۴۵۰ نفرانواع تسهیلات ویژه مناطق زلزله‌زده خوی در قالب احداث، جعاله و معیشتی پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.