جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی و نیروی انسانی هستند که می‌توانند با فکر خود پیشرفت را رقم بزنند.

امیرقلی جعفری اظهار کرد: روایتگری صحیح و بدون اغراق از پیشرفت کشور لازمه مقابله با سیاه‌نمایی و از میان برداشتن روح ناامیدی است.

وی افزود: در راه اقتدار کشور گام‌های مهمی در عرصه‌های مختلف نظامی، علوم پزشکی، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی، حوزه علم، فناوری و تکنولوژی، شرکت‌های دانش بنیان برای رساندن کشور به ایمنی و خودکفایی برداشته شده است که باید برای نسل جوان روایت شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی و نیروی انسانی کشور به شمار می‌روند که می‌توانند با فکر خود تحول ایجاد کنند، پیشرفت را رقم بزنند و در چرخه تولید نقش آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید


جعفری اضافه کرد: پایه شکل‌گیری حرکتی جوانان و نوجوانان در دوران مدرسه است به همین دلیل دشمن از آن‌ها غفلت نمی‌کند و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری دشمن بر روی جوانان القای روح ناامیدی نسبت به آینده و همچنین ایجاد حالت انفعال و پشیمانی نسبت به گذشته است به این معنی که گذشته این سرزمین خوب بوده و کشور در این چهاردهه شرایط خوبی نداشته است.

جعفری تاکید کرد: با توجه به سیاست سیاه نمایی دشمن نباید در این شرایط حساس از آموزش و پرورش غفلت کرد، چون سرمایه گذاری در این نهاد تنها مربوط به امروز نیست بلکه برای فردا و آینده این کشور است و باید نگاه و روح جدیدی نسبت به آینده در جوانان دمیده شود.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مدیران آینده کشور هستند و اگر بنا است تحولی رقم بخورد باید به دست این افراد باشد، اظهار کرد: دهه هشتادی و نودی‌ها موثرترین قشر برای رقم خوردن آینده این مملکت هستند و پیشرفتی که قرار است رقم بخورد باید به دست این سرمایه‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.