نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس، بهترین روش برای ایجاد وحدت در جامعه است.

حسن طلایی در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم که در آرامستان بهشت معصومه برگزار شد،عنوان کرد: حرکت در مسیر شهدا و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس بهترین روش برای دوری جستن از تفرقه و وحدت‌آفرینی است.

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه جامعه امروز به وحدت نیاز دارد افزود: شهدا به دلیل سیره و سلوک دردمندانه و فداکارانه بهترین نماد برای وحدت میان اقشار جامعه هستند.

طلایی گفت: مدیریت شهری در هر دوره‌ای پاسداشت یاد شهدا و ترویج سیره آنان را وظیفه خود می‌داند و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای این امر ارزشمند است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در سیره شهدا منیت، طایفه‌گرایی و جناح‌گرایی جایی ندارد خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند کار اگر برای مردم و با نیت الهی باشد، اثربخش و ماندگار می‌شود.

طلایی با اشاره به حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: در کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی به این مسئله توجه ویژه می‌شود چراکه این قبیل اقدامات نقش بی‌بدیلی در تربیت نسل‌های آینده خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار