معاون وزیر علوم:

عقب‌ماندگی در ساخت خوابگاه‌های متاهلی جبران شود

خطیبی گفت: مهاجرت نخبگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی جدی است و جبران عقب‌ماندگی با ساخت خوابگاه متاهلی در ماندگاری این قشر و همچنین حفظ جوانی جمعیت موثر است.

خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست پیگیری مسکن ملی دانشگاهیان دانشگاه سمنان گفت: خوابگاه متاهلی به جوانی جمعیت کمک می‌کند و انتظار می‌رود بانک‌ها و استانها در این زمینه همراهی کنند.

وی اضافه کرد: عقب‌ماندگی در ساخت خوابگاه متاهلی در کشور وجود دارد و باید بخش‌های مختلف در این زمینه مشارکت کنند.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تامین مسکن برای اقشار مختلف از جمله کارکنان، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از اولویت دولت سیزدهم است‌.

وی اظهار کرد: تغییر کاربری اراضی دانشگاهی فقط برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به منظور تامین خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی شده و تسریع در تشکیل کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری ضروری است.

استاندار سمنان گفت: تامین مسکن برای دانشگاهیان از اولویت‌های دولت سیزدهم است و آمادگی برای تامین زمین ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه سمنان وجود دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی ابراز کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارایه خدمت مطلوب به دانشگاه و دانشجویان مکلف هستند و باید همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.