دانش آموزان دهه نودی شهر جدید سهند در اجتماع بزرگ سربازان امام عصر سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) را با اجرای سرود خبری در راه است جشن گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در اجتماع یک هزار و ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان سهندی به ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر امروز ایران اسلامی مقتدر و محکم در محافل سیاسی و نظامی دنیا حضور پیدا می‌کند و روز به روز در مسیر پیشرفت قدم بر می‌دارد به برکت فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و ما مدیون آن‌ها هستیم.

وی دانش آموزان را مهمترین سرمایه کشور دانست و ادامه داد: قشر جوان در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی دارند و آینده کشور به دست آن‌ها مدیریت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به شعار آغاز سال تحصیلی تحت عنوان مدرسه قوی _ایران قوی بر ضرورت تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: دنیای آینده از همین مدارس شروع می‌شود و اگر آینده قوی می‌خواهیم باید مدرسه قوی داشته باشیم تا جوانان مفیدی برای کشور تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: معلمان پرورشی در کنار دبیران نقش بسیار اساسی در ارتقای مسائل اعتقادی و معنوی دانش آموزان دارند و دانش آموزان هم باید با تحصیل علم و دانش و تهذیب نفس در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی کوشا باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به آغاز دوره امامت حضرت ولیعصر (عج) بر ضرورت زمینه سازی برای ظهور آن حضرت تاکید کرد و گفت: دانش آموزان با زیست مهدوی می‌توانند زمینه را برای ظهور مهدی موعود (عج) فراهم کنند و با انجام کار‌هایی که امام زمان (عج) را راضی و شاد می‌کند به یاد ایشان باشند.

اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های جانبی اجتماع سربازان دهه نودی امام عصر در شهر سهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار