سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به حواشی چند روز اخیر باشگاه استقلال و جلسات مدیرعامل استقلال در روز‌های گذشته گفت: علی خطیر روز شلوغی را پشت سر گذاشت و چند جلسه برای اسپانسر داشتند و زمان آمدن ایشان به جلسه با بلانکو کمی تاخیر به وجود آمد که یک سری حرف و حدیث ایجاد شد، این جلسه خیلی خوب بود و توانستن مذاکرات خوبی انجام دهند، هرچند که قرارداد بسته شده بود و پرداختی انجام شده بود.

او نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده نسبت به تاخیر خطیر در جلسه عنوان کرد: من خواهش دارم از دوستانی که پیگیری می‌کنند، اخبار را از سایت باشگاه استقلال و سایت‌های معتبر دنبال کنند، متاسفانه ما علاوه بر اینکه طرفدار و دوست زیاد داریم، دشمن هم زیاد داریم و با کوچکترین حرکتی هزار مدل حاشیه ایجاد می‌کنند، تا زمانی که سایت باشگاه یا رسانه‌های معتبر خبری را اعلام نکردند هوادارن هیچگونه صحبتی را باور نکنند.

سامره در ادامه نسبت به مشکل اسکان بلانکو اظهار داشت: وظیفه باشگاه بود که برای او مسکن تهیه کند، ساختمان بدی نبود، اما ایشان دوست داشتند در طبقات بالاتر باشد و قرار شد خودشان بگردند و انتخاب کنند.

سامره درباره اعتصاب بازیکنان گفت: بازیکنان حق دارند و حق و حقوقشان پرداخت نشده، اما از یک طرف قضیه ما در هفته گذشته تعطیلاتی داشتیم در کشور و جلسات با اسپانسر به تعویق افتاد و این هفته نهایی شد، امیدواریم در اولین فرصت پرداختی‌ها انجام شود.

بعد از انجام بازی دوستانه ریکاوری داشتیم و یک روز طبق روال تمرینات تعطیل بود و امروز اولین جلسه‌ای بود که در تمرین شرکت نکردند، امیدوار هستیم طی دو روز آینده مشکلشان حل شود و به تمرینات بازگردند.

سامره با رد شایعات ایجاد شده بین او و جواد نکونام گفت: داخل خانواده حرف و حدیث زیادی پیش می‌آید، یک سری شرط و شروط نکونام برای باشگاه گذاشته که قابل حل است و امیدواریم این شروط و مشکلات برطرف شود، نه من با شخص نکونام مشکلی دارم و نه نکونام با شخص من، در فضای مجازی حرف و حدیث ایجاد می‌شود.

او در انتها نسبت به شرایط ماشاریپوف اعلام کرد که باشگاه استقلال در حال مذاکره با این بازیکن است تا قرارداد را نهایی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار