سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۲۳۸ خانواده دارای سه فرزند، در قالب قانون جوانی جمعیت، صاحب زمین برای ساخت خانه شدند.

طباطبایی گفت: واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در قالب قانون حمایت از جوانی جمعیت در قطعات ۲۰۰ مترمربعی و برای ساخت خانه ویلایی به صورت سهم سه‌دانگ سه‌دانگ به مادر و پدر فرزند واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۸ قرارداد واگذاری زمین به خانوارهای مشمول ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا) ۲۹ قرارداد واگذاری مربوط به شهرهای مهدیشهر و شهمیرزاد و پنج قرارداد واگذاری مربوط به دامغان است.

وی بیان کرد: چهار قرارداد واگذاری زمین در قالب ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مربوط به گرمسار و آرادان و ۲۰۰ قرارداد واگذاری مربوط به شهر جدید ایوانکی است.

حسینی طباطبایی با بیان اینکه واگذاری زمین به دیگر خانواده‌های مشمول در حال طی مراحل قانونی است، تصریح کرد: برای واگذاری زمین در قالب ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر سمنان مشکل وجود دارد و رفع این مانع در دست پیگیری است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند تا مراحل قانونی برای واگذاری اقساطی زمین اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.