شهردار شهرکرد گفت: کاهش میزان تولید زباله از راهکارهای کاهش هزینه های شهرداری است که این موضوع نیاز به همراهی شهروندان دارد.

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد نسبت به اصلاح و تکمیل قرارداد‌های جمع آوری و حمل زباله تا پایان مهرماه جاری اقدام نماید و قرارداد‌ها بازنگری شوند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه سیاست شهرداری و خدمات شهری کاهش زباله است، افزود: ماهیانه تناژ زباله روز و شب به تفکیک هر منطقه و هر ناحیه، تعداد پرسنل و تعداد تشکیل پرونده حقوقی بروز و آمار کاهش و افزایش میزان زباله با ذکر دلیل ارائه گردد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه نریختن زباله به یک فرهنگ تبدیل شود نیاز به تلاش مسئولان و همکاری مردم دارد، اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرکرد و مدیریت ارتباطات نسبت به فرهنگ‌سازی این موضوع در قالب کلیپ، پوستر، عکس و ... ظرف دوهفته آینده اقدام نمایند.

واحدیان ادامه داد: شهروندان و کسبه به جای انداختن زباله خود از خودرو یا ریختن زباله‌های خود در معابر عمومی و بوی بد و سیمای زشت، آن‌ها را در کیسه زباله قرار دهند.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد تا به عنوان سفیران فرهنگ‌سازی در این زمینه نقش آفرینی بیشتری داشته باشند تا نریختن زباله را به بسیاری از افراد یاد بدهند و این موضوع را به صورت یک فرهنگ نهادینه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار