فرماندار تفتان گفت: رئیس‌جمهور در مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد با دیدار‌های مختلف با مسوولان شاخص کشور‌ها و اجلاس رسمی این مجمع با بیانات صریح و شفاف، اقتدار ملی و اُبهت ایرانیان را به دنیا نشان داد.

علیرضا شهنوازان در نشست شورای جهاد تبیین شهرستان تفتان بیان کرد: شرکت آیت‌الله رئیسی در مجمع‌عمومی سازمان ملل و دفاع از حریم اسلام و قرآن، انقلاب و نظام اسلامی به نوعی دفاع از حقانیت و مظلومیت اسلام و میهن بود.

وی افزود: نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی و منافقان کوردل و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا و غرب قصد تخریب سفر آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان به نیویورک را داشتند، اما با هوشیاری مقامات کشور ایران، آگاهی و بصیرت و همراهی مقامات سایر کشور‌ها توطئه‌های شوم آنان ناکام ماند.

فرماندار تفتان ادامه داد: در دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی به مردم ایران به ویژه سیستان و بلوچستان ارائه شده که راه‌اندازی قطار خاش به زاهدان، شتاب گرفتن اجرای خط ریلی خاش به ایرانشهر و چابهار، گازرسانی به نقاط مختلف و اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی در سایر حوزه‌ها در حقیقت عمل به وعده‌ها بود و شاهد هستیم که رویه خدمت‌رسانی به مردم با قوت در این دولت تداوم دارد.

وی اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از توان و ظرفیت جوانان و قشر فرهنگی جامعه در حیطه انجام وظیفه ضمن تقویت روحیه نشاط و نوگرایی در فرهنگیان و دانش‌آموزان، زمینه ایجاد تحول در نظام تعلیم‌وتربیت را فراهم کرد.

به گفته شهنوازان؛ تشکیل گروه مشاوران جوان که رئیس‌جمهور در برنامه دولت سیزدهم به مردم ارائه کرده، در راستای مردمی‌سازی دولت و مشارکت‌دادن مردم در امور باید موردتوجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار