رئیس فدراسیون گلف گفت: سعی کردیم مسابقات قهرمانی کشور را با متد و روش بین‌المللی برگزار کنیم.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف درباره وضعیت این رشته ورزشی گفت: حدود ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور آقایان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال در مجموعه ورزشگاه انقلاب با هم رقابت می‌کنند.

او همچنین گفت: سعی کردیم مسابقات را با متد و روش بین‌المللی برگزار کنیم از جمله زمان شروع حرکت ورزشکاران در زمان‌های مختلف روز که برای نخستین بار این اتفاق رخ می‌دهد. از لحاظ تغذیه و اسکان هم تلاش کردیم که همه چیز باب میل ورزشکاران باشد. مراسم اختتامیه فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود و حمید هیراد خواننده کشورمان هم در این مراسم حضور دارد.  

او افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر مهرماه برگزار می‌شود.  برای نخستین بار، سجاد کرم پور را به ملبورن استرالیا اعزام  می‌کنیم و حسن سلیمیان هم قرار است به عنوان مربی در این مسابقات همراه با کرم‌پور باشد. برای روادید این ورزشکار هم اقدام کردیم. تلاش می‌کنیم با استفاده از عقلانیت و تغییر رویه وزارت ورزش و توجهی که به ورزش‌ها از سوی وزیر ورزش صورت می‌گیرد زمین گلف را در اختیار بگیریم. البته این زمین گلف نیاز به بهسازی و رسیدگی  بیشتری دارد، زیرا به علت عدم آبیاری شرایط مناسبی ندارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار