۷۵۰ شناگراستان همدان با سپری کردن دوره آموزش تخصصی شنا در فصل تابستان، از سوی فدراسیون شنای کشور کارنامه فعالیت دریافت کردند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان گفت: این شناگران در قالب ۲۵ کلاس توانستند زیر نظر فدراسیون شنا کشور گواهی قبولی در سطوح هفتگانه ورزش شنا را کسب کنند.

حامد جلیلوند گفت: شنا یک ورزش تخصصی است که نیاز به آموزش و دانش افزایی دارد و استان همدان امسال جزو پیشتازان در این عرصه آموزشی بود.

او گفت: در همین راستا امسال ۱۵۰ مربی شنا این استان با حضور در دوره دانش افزایی، پروانه فعالیت دریافت کردند تا سطح آموزش در استخر‌ها ارتقا لازم را با توجه به استاندارد‌های ملی و بین المللی داشته باشد.

رئیس هیات شنا همدان میزبانی تیم ملی شنا جوانان کشور را دستاوردی مهم برای همدان برشمرد و گفت: برگزاری این دوره سبب شد تا سه شناگر و یک مربی استان همدان در اردوی تیم ملی حضور یابند و قابلیت‌های فنی ما به خوبی نمایان شد.

جلیلوند با بیان اینکه این هیات استخر اختصاصی ندارد، گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرین‌های آماده‌سازی از استخر‌های عمومی استفاده می‌کنیم و امیدوارم نیاز اصلی هیات که برخورداری از استخر اختصاصی است، برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.