مدیر کل کمیته امداد از مهارت آموزی ۶۰۳ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در تابستان امسال خبر داد.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در دوره تابستان امسال تعداد ۶۰۳ دانش آموز تحت حمایت در این دوره‌ها شرکت کردند که اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال برای این دوره‌ها توسط کمیته امداد هزینه شده است.

ظاهری افزود: مهارت آموزی و آموزش در زمینه‌های مختلف یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت بود که با همکاری اداره کل سازمان فنی و حرفه‌ای این عزیزان در دوره‌های مهارت آموزی این سازمان شرکت کردند و ضمن کسب مهارت موفق به دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای شدند.

وی اضافه کرد: این دوره‌ها دارای تنوع زیادی هستند و برای نمونه از اهم آن‌ها می‌توان تعمیر موبایل، تعمیر خودرو، تراشکاری، اپراتوری سی ان سی، مراقبت و زیبایی، کیک و شیرینی، عروسک باقی، خیاطی و تعدادی زیادی رشته دیگر نام برد که همگی این رشته‌ها کاربردی بوده و در آینده می‌تواند برای این دانش آموزان منجر به ایجاد شغل و درآمدگردد.

مدیر کل کمیته امداد عنوان کرد: برنامه‌های ایجاد اشتغال کمیته امداد برای همه خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد و به جز افرادی که توان جسمی آن‌ها اجازه فعالیت شغلی را نمی‌دهد برای اشتغال همه افراد تحت حمایت برنامه مجزا و کارشناسی شده‌ای وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.