فرمانده ناحیه سپاه زهک گفت: دفاع مقدس درسی فراموش نشدنی برای نسل جوان و نوجوان در سراسر جهان می‌تواند باشد و این جز با جهاد تبیین که تکلیف همگانی است صورت نمی‌گیرد.

  سرهنگ علی محبی‌نیا   بیان کرد: همزمان با هفته دفاع‌مقدس بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی و هنری، ورزشی، گروه‌های جهادی، خدمات‌رسانی و ...  در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است، ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در مقابل حجم گسترده‌ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می‌کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

فرمانده سپاه زهک تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است.

وی دفاع مقدس را مکتب بزرگ ایثار و فداکاری در دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس درسی فراموش‌نشدنی برای تمام جوانان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاولگر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند و جهاد تبیین توصیه اکید مقام معظم رهبری در راستای آگاهی بخشی به جامعه امری فراتر از دفاع مقدس بوده و یک تکلیف همگانی است.


محبی در ادامه با توجه به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان ما در عرصه نظامی شکست خوردند اما دشمنی‌ها ادامه دارد و دنبال این است فرهنگ ایرانی را تعریف کند، در اربعین امسال شما شاهد بودین دشمنان دنبال بدبینی ایران و عراق بودند در واقع آن جنگ بین دو کشور نبود با رژیم بعثی عراق و صدام بود که با حرکت آگاهانه مردم و الخلوص جوانان کشورمان شکست خورده و به قدرت و عزت کشورمان افزوده شد.

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار