سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایت سحرگاه امروز (چهارشنبه) نیرو‌های رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری، گفت اسرائیل سعی دارد منطقه را به مرحله خشونت بکشاند.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (یکشنبه)، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با اجازه به شهرک‌نشینان برای ورود به مسجد الاقصی و حمله به اردوگاه «نور شمس» در شمال کرانه باختری منطقه را بار دیگر به مرحله خشونت می‌کشاند.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، با ورود ناگهانی به اردوگاه آوارگان فلسطینی عین شمس در شمال کرانه باختری و درگیری با فلسطینیان، ۲ جوان را به شهادت رساند.

سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان «این اقدام تنش‌زای خطرناک علیه مردم [فلسطین]، سرزمین و مقدساتشان و تداوم کشت‌و‌کشتار‌های روزانه که آخرین مورد آن جنایت کشتار بی‌رحمانه دو جوان در سحرگاه امروز به نام‌های سید فرحان ابو علی (۲۱ ساله) و عبدالرحمن سلیمان ابودغش (۳۲ ساله) در طولکرم بود» محکوم کرد.

نبیل ابوردینه بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه اشغالگران اسرائیلی جنگی مستمر علیه فلسطینیان به راه انداخته‌اند، گفت: «اشغالگران با تجاوزات ‍پیوسته و همچنین فراخوان یهودیان برای ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی سعی دارند منطقه را به مرحله خشونت و تنش بکشانند».

همزمان با این بیانیه، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام سحرگاه امروز نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، اشاره کرد: «ورود‌های غیرقانونی و تعرض ارتش رژیم اشغالگر به فرزندان ما بزرگترین فراخوان برای به راه انداختن گرداب خشونت و برافروختن میدان جنگ به عنوان یکی از سیاست‌های رسمی اسرائیل است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار