نخستین انجمن حمایت از دانشجویان ایران به منظور حمایت تحصیلی و رفاهی دانشجویان کم توان مالی در دانشگاه شمال آمل راه اندازی شد.

حسین رنجبر عضو انجمن حمایت از دانشجویان ایران و رئیس دانشگاه شمال آمل  از راه اندازی خستین انجمن حمایت از دانشجویان ایران در آمل خبر داد و   گفت: حمایت از دانشجویان کم توان مالی و پرداخت تسهیلات بلاعوض و یا قرض الحسنه‌ای به افراد واجد شرایط و فراهم کردن تحصیل برای دانشجویان دارای استعداد‌های ویژه از اهدف مهم این انجمن است.

او با بیان اینکه با بررسی که در ۱۱۵ دانشگاه معتبر در کشور انجام شده، انجمن ویا نهاد‌های حمایت از دانشجویان مربوط به همه دانشگاه بوده و عمومیت در شهرستان، استان یا کشور نداشته است، افزود: انجمن حمایت از دانشجویان ایران، نخستین شعبه در کشور است که بدون محدویت و جنسیت با بهره گیری از توان مالی خیران درقالب یک صندوق حمایتی مستقل از دانشجویان همه شهر‌ها حمایت خواهد کرد.

رنجبر، ارائه تخفیف به دانشجویان در زمان ثبت نام، اعطای تسهیلات و حمایت‌های درتوزیع بسته معیشتی، مشارکت در طرح‌های علمی و پژوهشی دانشجویان آسیب پذیر را از دیگر اهداف در راه اندازی انجمن حمایت از دانشجویان آسیب پذیر در کشور اعلام کرد.

عضوانجمن حمایت از دانشجویان ایران با اشاره به اینکه در روز‌های آینده اعضای هیات موسس و هیات امنای این انجمن مشخص و اعلام خواهد شد، گفت، پس از آن نیزبه صورت فراخوان عمومی توسط رسانه ها، دانشجویان متقاضی برای دریافت کمک به این انجمن معرفی و با رعایت کامل شان وشخصیت تکریم از آنان کمک می‌کنند.

خیران در نخستین اقدام حمایتی خود حدود ۷ میلیارد ریال برای پیشبرد فعالیت‌های این انجمن کمک نقدی اهداء کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.