برگزاری یادواره شهدای روستای ده آقاییِ زرند

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، یادواره شهدای روستای ده آقایی شهرستان زرند در مسجد امام رضا (ع) این روستا برگزار شد.

سردار سید محمد تهامی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه سردار سلیمانی گفت: فرزندان برومند این خطه که قاب عکسشان در این فضای معنوی تقش بسته با پیروی از رهبری امام راحل (ره)، همچون دیگر رزمندگان ایران اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و حماسه‌های عظیمی را آفریدند.

او به بیان خاطراتی از دوران جنگ ۸ ساله پرداخت و افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با فرماندهی سردار شهید سلیمانی در میادین نبرد و در عملیات‌های مختلف در مقابله با دشمن تا به دندان مسلح مردانه ایستادند و اجازه ندادند حتی یه وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس، گنجینه‌ای بسیار ارزشمند است و ضرورت دارد ارزش‌های دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان در دفاع از کیان اسلامی به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

سردار تهامی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان،  بر ضرورت توجه بیش از پیش والدین به رفتار فرزندان خود تاکید کرد و گفت: جنگ نرم، مقابله نرم می‌طلبد و ضرورت دارد خانواده‌ها در مسائل مختلف مراقب رفتار فرزندانشان باشند و به آن‌ها آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

اسدالله حسن زاده مسئول برگزاری یادواره هم گفت: یادواره ۱۵ شهید سرافراز روستای ده آقایی و روستا‌های همجوار با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در مسجد امام رضا (ع) این روستا با اجرای برنامه‌های مختلف مداحی، اجرای سرود و دیکلمه فرزند شهید همراه بود.

در این مراسم معنوی ایزدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، جمعی از مسئولین اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا. جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.